Compania Xerox, activă pe piaţa din România de peste 40 de ani, va angaja 500 de specialişti în noul Centru de Servicii Partajate deschis în Iaşi, primele 100 de persoane urmând să înceapă lucrul până la finele acestui an, se arată într-un comunicat al companiei.
Xerox Shared Services Center /XSSC/, cu sediul în clădirea IDEO Business Center din Iaşi, va oferi servicii administrative şi de back-office unor clienţi europeni ai Xerox, asigurând, în acelaşi timp, suport intern pentru companie.
Potrivit companiei, competenţele necesare pentru ocuparea posturilor libere (primele 100 până la finele lui 2012) includ cunoaşterea unei limbi străine (în special limba engleză), experienţa în utilizarea calculatorului şi a aplicaţiilor Microsoft Office, precum şi alte specializări în funcţie de domeniul de activitate, cum ar fi resurse umane, IT sau finanţe.
Centrul urmează să angajeze 500 de specialişti, până la finele anului 2013, pe diferite poziţii, printre care: manager suport software, IT project manager, IT developer, analist financiar, specialist beneficii extra-salariale, asistent resurse umane şi marketing, contabil fonduri de pensii etc.
Xerox activează pe piaţa din România de peste 40 de ani, oferind echipamente de top, precum imprimante, copiatoare, multifuncţionale, echipamente de producţie, precum şi consumabile şi servicii conexe.
Cu o cifră de afaceri de peste 16 miliarde de dolari, corporaţia Xerox este prezentă în 160 de ţări şi are peste 130.000 de angajaţi.
Xerox România şi Republica Moldova sunt subsidiare ale Xerox Corp., lider mondial în managementul documentelor.
SURSA: Agerpres