Corporaţia Xerox se regăseşte în clasamentul global ale celor mai verzi verzi 50 de branduri, graţie angajamentelor publice privind protejarea mediului, potrivit raportului Best Global Green Brands, realizat în acest an de compania Interbrand.
Cercetarea analizează atât percepţia publică a angajamentului companiilor privind sustenabilitatea, cât şi datele privind performanţa efectivă. Xerox şi-a asumat conservarea energiei şi a mediului ca pe o responsabilitate la nivel de corporaţie, lansând, în 2012, mai multe iniţiative în acest sens. Potrivit companiei, realizările recente în industrie includ Centrul de Producţie Eco din Sydney, aprovizionarea sustenabilă cu hârtie şi un nou software care promovează creditele bancare paperless. Mai mult, Xerox a creat copierea faţă-verso şi a fost pionier al serviciilor de printare-la-cerere, al utilizării hârtiei reciclabile în birouri şi al reciclării cartuşelor de toner. În 2011, publicaţiile Newsweek, InformationWeek şi Indexul privind Sustenabilitatea al Dow Jones au nominalizat Xerox drept lider în industrie în privinţa inovaţiilor sustenabile. De asemenea, Xerox a fost plasată între primele cinci companii în topul Clean Capitalism întocmit de Standard&Poor’s.
În plus, pentru dezvoltarea presei digitale Cipress, singurul echipament inkjet de mare viteză fără apă, compania a primit Premiul European pentru Reciclarea Hârtiei. Cu o cifră de afaceri de peste 16 miliarde dolari, corporaţia Xerox este prezentă în 160 de ţări şi are peste 130.000 de angajaţi.
Xerox România şi Republica Moldova sunt subsidiare ale Xerox Corp., lider mondial în managementul documentelor. În România, Xerox este prezentă de peste 40 de ani, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa de servicii de management al documentelor şi pe cea de imprimare.
Sursa: Agerpres