Xerox România a încheiat un contract de distribuţie cu Asesoft Distribution pentru gama de echipamente de birou şi consumabile în zona entry-medium level.
Parteneriatul între cele două companii începe luna aceasta. El lărgeşte reţeaua de distribuţie a Xerox, permiţându-i o mai bună acoperire a business-urilor mici şi medii, prin accesul la reţeaua de parteneri Asesoft Distribution. La rândul său, Asesoft Distribution îşi extinde portofoliul cu noi produse premium în zona de printing.
„Noul parteneriat cu Asesoft Distribution completează lista distribuitorilor Xerox. Ne dorim să oferim partenerilor Asesoft Distribution accesul facil la echipamentele şi consumabilele Xerox pentru IMM-uri, precum şi la promoţiile şi programele noastre. Prin intermediul partenerilor Asesoft Distribution vom beneficia de o mai bună reprezentare în rândul companiilor mici şi medii”, afirmă Vera Carmazan, Technology & Channels Director Xerox România şi Republica Moldova.
„Parteneriatul cu Xerox reprezintă o continuare firească a demersurilor iniţiate de Asesoft Distribution încă din 2010, de a concentra strategia de distribuţie pe proiectele şi parteneriatele cu distribuitorii din zona de GOV/Enterprise/SMB (clienţii guvernamentali, corporaţiile şi întreprinderile mici şi mijlocii). Şi pe parcursul acestui an, vom pune accentul pe extinderea portofoliului de produse astfel încât să acoperim toate cerinţele clienţilor din această categorie”, a declarat Oana Barbu, Head of Purchase Asesoft Distribution.