Xerox România şi-a luat manager de la Vodafone

Cristian Petrescu a fost numit în funcţia de Technology & Channels Director la Xerox România începând din această lună.

Cristian Petrescu a lucrat timp de 20 de ani în domeniul Tehnologiei Informaţiei şi a Comunicaţiilor, deţinând o serie de funcţii cheie în cadrul unor mari companii, ca Cisco Systems – unde a fost Commercial Market Area Sales Manager, în perioada 2000-2008 – şi Vodafone, unde a ocupat funcţia de Data Solutions Director, între 2008 şi 2011.

În noua sa poziţie, Cristian Petrescu va fi responsabil de coordonarea întregii reţele de parteneri ai Xerox şi a activităţilor prin canale de vânzările indirecte de echipamente şi servicii Xerox. Aceasta nu este prima sa funcţie în cadrul Xerox România, între 1997 şi 2000, Cristian  ocupând funcţia de Channels Group Manager în cadrul companiei. În acest rol, el a avut ca responsabilitate dezvoltarea şi gestionarea Xerox Channels Group (XCG), privind distribuţia de imprimante, echipamente multifuncţionale, copiatoare şi consumabile. Tot atunci a câştigat şi premiul Xerox, President’s Club.

„Experienţa acumulată în domeniul IT&C, în cele două decenii de activitate, rezultatele obţinute alături de echipele pe care le-a construit şi le-a condus îl recomandă pentru această funcţie în care se va ocupa de reţeaua de parteneri ai Xerox România şi de implementarea strategiei privind vânzările”, afirmă Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România.

„Noua funcţie este o provocare pentru mine şi sper ca, împreună cu colegii din echipă, să reuşim să aducem valoare clienţilor şi partenerilor companiei, să-i ajutăm să-şi eficientizeze afacerile, folosind serviciile şi produsele noastre”, afirmă Cristian Petrescu. “Performanţa în business are la baza comportamentul individului, împreună cu o pregatire profesională, permanentă şi de calitate. Dacă adăugam ingrediente de genul împărtăşirii experienţelor individuale în rândul echipei sau adoptarea unei atitudini pro-active şi iniţiem orice demers având ca preocupare finală experienţa oferită clientului, atunci succesul este la îndemână”, adaugă Petrescu.

Cristian Petrescu a terminat Universitatea Politehnica din Bucureşti, Facultatea de Automatică şi Calculatoare, în 1983 şi a participat la numeroase cursuri profesionale, organizate în ţară şi în străinătate.