Astfel, cei care tranzacţionează se pot înregistra pe xSocial drept furnizori sau followers. Furnizorii sunt acei utilizatori care au deja un cont real pe xStation şi sunt dispuşi să îşi facă publică activitatea de tranzacţionare, permiţându-le altor membri ai platformei să le folosească strategiile. Followers sunt acei traderi care aleg să utilizeze strategiile furnizorilor.
„Ne bucurăm să fim prima companie de brokeraj din România care oferă o soluţie de Social Trading, ce permite utilizatorilor din toată Europa să facă schimb de experienţe. Mai mult, este primul instrument de tranzacţionare care recompensează traderii dispuşi să îşi „împartă” strategiile, oferindu-le altor traderi, în acelaşi timp, oportunitatea de a învăţa şi câştiga nu doar din experienţa altora, ci şi din greşelile lor”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.
Utilizatorii care se înregistrează ca furnizori vor împărtăşi, în mod anonim, detaliile tranzacţiilor lor, inclusiv rezultatul acestora. În schimb, vor primi un comision de până la 10 euro/lună pentru fiecare utilizator care le foloseşte strategiile.
Followers pot vedea detaliile fiecărui furnizor înregistrat pe platformă şi pot alege fie să copieze, fie să contra-copieze mişcările lor. Copierea unui strategii înseamnă că, din momentul în care un utilizator începe să „urmărească” un furnizor, în contul său va fi executată fiecare tranzacţie realizată de furnizor cu un anumit instrument. Contra-copierea presupune ca orice tranzacţie realizată de furnizor să fie realizată în contul follower în direcţia opusă. xSocial oferă statistici complexe cu privire la toţi furnizorii înregistraţi, permiţând, astfel, luarea unor decizii informate.
O caracteristică importantă a soluţiei xSocial este faptul că followers pot folosi strategiile furnizorilor fiind liberi, în acelaşi timp, să aleagă volumele pe care doresc să le tranzacţioneze.
„Este un serviciu foarte interesant, deoarece stimulează furnizorii să adopte strategii coerente, care sunt atractive pentru followers. În acelaşi timp, cei mai puţin experimentaţi au şansa de a învăţa „live” strategii de tranzacţionare şi a urmări rezultatele lor”, adaugă Tadeusz Kuropatwinski.
xSocial este disponibil în 11 limbi diferite şi reuneşte utilizatori din întreaga lume, creând, astfel, una dintre cele mai mari comunităţi de Social Trading. Printre ţările în care xSocial a fost deja implementat se numără Germania, Marea Britanie, Spania, Polonia.
XTB România a lansat Social Trading, prin care își pot face publice strategiile contra cost
23 aprilie 2013, 14:40
Ultima modificare în 23 aprilie 2013, 17:40
XTB România a lansat xSocial, un instrument de tranzacţionare unic, care permite utilizatorilor săi să îşi facă vizibile strategiile, primind în schimb un comision, sau să copieze şi contra-copieze strategiile împărtăşite. Serviciul este gratuit pentru ambele tipuri de utilizatori, fiind integrat în propria platformă de tranzacţionare a XTB, xStation.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri economice
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- 6.600 de premii în hipermarketuri pentru cumpărăturile de Paşte
- CardAvantaj și Stefanel lansează promoții speciale de Sărbători
- Leul prinde puteri: Cursul euro coboară la minimul ultimelor 3 luni
- Leul şi preţul petrolului ieftinesc benzina
- Leul recuperează teren în faţa euro, cursul coborând sub 4,37 lei
- Cinci strategii de făcut bani!
- Ioan Niculae: În două săptămâni, vom avea o bancă cu capital exclusiv românesc.
- Dan Paul despre viitorul BVB: Prefer Manchester United, în locul Rapid Vienna
- Cursul oficial al euro revine peste 4,37 lei
- Leul se apreciază consistent la cursul oficial