Un angajat al departamentului de relatii cu publicul al Yahoo a dezvaluit din greseala un nou serviciu pregatit de companie unui reporter New York Times, informeaya IDG News. Serviciul Yahoo Mash nu a fost inca anuntat oficial de companie.

Reporterul in cauza a primit un e-mail de la angajatul Yahoo prin care era informat ca i-a fost creat un profil in Yahoo Mash. Cand a incercat sa acceseze link-ul din e-mail, a fost intampinat de o pagina de inregistrare. Yahoo a recunoscut invitatia a fost trimisa din greseala si ca serviciul Mash inca nu este accesibil publicului, fiind deocamdata valabil doar pentru angajatii companiei.

Avand in vedere ca presupune crearea unor profile individuale, Yahoo Mash ar putea fi fel de retea sociala, segment unde compania a recunoscut ca nu se bucura de prea mult succes. Reteaua sociala Yahoo 360, lansata in 2005, a fost catalogata un insucces, nereusind sa se claseze nici macar intre primele 10 site-uri de acest gen. In acest top, serviciul My Space ocupa prima pozitie, cu 60,3 milioane de dolari.

Un site de stiri IT anuntase in iulie ca Yahoo lucreaza in secret la o retea sociala denumita Mosh.

Sursa: IDG News