Compania Yahoo!, care a ieşit din afacerea motoarelor de căutare când a încheiat acordul cu Microsoft, va investi banii economisiţi din bugetele de marketing şi infrastructură în tehnologia proprie de display advertising, conţinut şi servicii mobile.
Carol Bartz, directorul executiv al companiei, a declarat că a luat decizia de a încheia un acord cu Microsoft pe piaţa căutărilor pe internet întrucât ar fi fost extrem de dificil pentru Yahoo! să egaleze nivelul investiţiilor realizate de Google şi Microsoft în business-ul căutărilor online.
„Prima reacţie pe care am avut-o când am ajuns la conducerea Yahoo! a fost să resping o astfel de înţelegere, până când am aflat structura costurilor şi opţiunile noastre s-au redus”, a declarat Bartz într-un interviu jurnaliştilor de la „New York Times”, înainte să plece în concediu.
Yahoo! şi Microsoft au încheiat, săptămâna trecută, un acord pe 10 ani în urma căruia motorul de căutare al Microsoft va gestiona şi căutările realizate prin reţelele Yahoo!.
SURSA: „New York Times”