Google se situează pe un trend ascendent, cu o cotă de 66,2%, la fel ca Bing, care se află într-o uşoară creştere, ajungând la o cotă de 15,2%.
Parteneriatul dintre Microsoft şi Yahoo nu i-a adus prejudicii celui mai popular motor de căutare, aşadar. În realizarea statisticilor, specialiştii de la ComScore s-au raportat la piaţa americană şi nu au luat în considerare căutările efectuate via mobile. Cu toate acestea, dat fiind că Google este dominant în afara Statelor Unite, supremaţia acestuia la nivel mondial a fost garantată de ComScore.
Yahoo pierde teren în faţa celorlalte motoare de căutare
9 februarie 2012, 14:03
Ultima modificare în 9 februarie 2012, 16:03
După 2 luni consecutive în care traficul de căutare al Yahoo a scăzut, cota de pe piaţa motoarelor de căutare s-a redus cu 0,4, până la 14,2%, potrivit datelor transmise de ComScore şi citate de Mashable.
Etichete: bing,
comscore,
google,
yahoo,
yahoo search
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- România, codașa Europei la informatizarea sistemului medical
- Tânărul acesta câştigă un milion de dolari pe an de la YouTube. Află cum poţi câştiga şi tu!
- Preşedintele Yahoo! şi alţi trei directori au părăsit compania
- Nokia Siemens a lansat LiquidNet, soluţia care îi ajută pe operatori să sporească fidelitatea clienţilor
- Logitech a lansat un mouse tactil
- Românii evită magazinele online care nu inspiră încredere
- ANCOM: Numerele de telefon vor fi portate în trei zile
- Softelligence a depăşit primul milion de euro
- Noi oferte de la Vodafone
- Şase luni de închisoare cu executare pentru distribuire de software fără licenţă