Levinsohn s-a aflat de-a lungul vremii în fruntea departamentului de Vânzări, al celui de Dezvoltare şi în fruntea diviziei de Media Yahoo.
Angajaţii companiei, acţionarii, publicitarii şi partenerii din industriei au fost încântaţi de ideea ca Levinsohn să rămână la conducerea companiei, pe parcursul interimatului său. Noul CEO Yahoo este, în schimb, Marissa Mayer, venită de la Google.
"A fost o călătorie incredibilă pentru mine şi nu aş putea fi mai mândru pentru ceea ce am realizat împreuna la Yahoo, devenind compania-lider de digital media şi advertising. Yahoo este un brand incredibil şi o companie incredibilă şi plec ştiind că am făcut tot posibilul să informăm şi să fidelizăm peste 700 de milioane de utilizatori în fiecare lună. Să conduc această companie a fost una dintre cele mai reuşite experienţe din cariera mea, însă e timpul să mă orientez către noi provocări", scrie Levinsohn în e-mailul în care îşi anunţă demisia.