Directorii executivi ai giganţilor Yahoo şi Microsoft s-au întalnit, în cursul săptămânii trecute, pentru a discuta un posibil parteneriat pe sectorul serviciilor de cătutare şi al publicităţii pe Internet.
Discuţiile au vizat posibilitatea ca Microsoft sa administreze operaţiunile Yahoo în domeniul publicităţii, iar Yahoo să se ocupe de „display advertising” – bannere, imagini şi alte mijloace de realizare a marketigului online.
Reprezentanţii celor două companii au refuzat să ofere informaţii în acest sens.
Aşteptările ca cele două companii să pună bazele unui parteneriat au început în luna ianuarie, o dată cu preluarea funcţei de CEO al Yahoo de către Carol Bartz.
Aceasta l-a înlocuit pe Jerry Yang, co-fondator al Yahoo, care a refuzat în primavara anului trecut ofera de preluare, în valoare de 47,5 miliarde de dolari, venită din partea Microsoft.
Daca Yahoo va încheia un parteneriat cu Microsoft în domeniul căutării pe Internet, ar putea înregistra un profit de cel puţin 450 milioane de dolari, potrivit analistului Jeffrey Lindsay de la Sanf ord C. Bernstein & Co.
Sursa: New York Times