La începutul acestei luni, YouTube a publicat un top al celor mai vizualizate clipuri video din acest an, din care a rezultat că filmuleţul în care era prezentată cântăreaţa scoţiană Susan Boyle a făcut nu mai puţin de 120 de milioane de vizualizări. Pentru YouTube, acest record de vizualizări înseamnă foarte mulţi bani. Mai precis, YouTube ar fi primit un milion de dolari numai din acest clip video, întrucât pentru fiecare 1.000 de vizualizări, com
La începutul acestei luni, YouTube a publicat un top al celor mai vizualizate clipuri video din acest an, din care a rezultat că filmuleţul în care era prezentată cântăreaţa scoţiană Susan Boyle a făcut nu mai puţin de 120 de milioane de vizualizări. Pentru YouTube, acest record de vizualizări înseamnă foarte mulţi bani.
Mai precis, YouTube ar fi primit un milion de dolari numai din acest clip video, întrucât pentru fiecare 1.000 de vizualizări, compania a negociat un preţ de 10 dolari pentru clienţii publicităţii online. Astfel, în urma unui calcul elementar, Susan Boyle a făcut pentru YouTube nu mai puţin de 1,2 milioane de dolari.
Specialiştii consideră ca în 2010, YouTube va deveni încă şi mai popular, iar veniturile sale din publicitate vor deveni încă şi mai mari, dat fiind faptul că numărul de vizualizări ale clipurilor postate vor fi mult mai multe.
SURSA: CNN