YouTube, cel mai popular site de partajare video din lume, intenţionează să îşi modifice designul şi îi invită pe utilizatori să testeze o nouă interfaţă denumită Cosmic Panda.
“Noi la YouTube lucrăm zi şi noapte pentru a vă oferi cea mai bună experienţă de vizionare. Va invităm să încercaţi unul dintre experimentele noastre denumite Cosmic Panda şi să ne spuneţi cum vi se pare”, a scris pe blogul oficial YouTube, Noam Lovinsky, Product Manager.
Noua interfaţă este construită pentru a oferi o nouă experienţă în utilizarea video-urilor şi a canalelor. Spre deosebire de actuala versiune, clipurile vor rula pe un fundal negru, iar sugestiile de vizionare nu mai sunt afişate pe coloana din dreapta, ci sub player, locul lor fiind luat de o reclamă generoasă.
Ultima dată când cei de la YouTube au umblat la interfaţă a fost anul trecut. Atunci YouTube a introdus un nou player, un nou sistem de rating a clipurilor, care a înlocuit steluţele şi posibilitatea ca utilizatorii să trimită videoclipurile preferate pe Facebook sau e-mail.
YouTube este cel mai mare site de partajare video din lume înregistrând trei miliarde de vizualizări pe zi şi 48 de ore de conţinut video încărcat la fiecare minut. De asemenea, YouTube a depăşit recent pragul de trei miliarde de vizualizări, o creştere de 50%, în comparaţie cu anul trecut. Acest lucru înseamnă că jumătate din populaţia lumii se uită la un clip pe YouTube în fiecare zi.
Pentru a testa noua versiune YouTube click