Veniturile YouTube au fost mai mici decât se așteptau analiștii. Potrivit senior editorului Amir Efrati de la The Information, care a citat două surse, a spus ca veniturile pe care le-a obținut Google de la YouTube au fost de 3,5 miliarde de dolari în 2013, și după taxe și impozite această sumă a rămas la 1,5 miliarde de dolari, scrie Business Insider.
Amir Efrati susține că YouTube încă este profitabil, dar aceste venituri sunt cu mult mai mici decât estimările analiștilor. eMarketer credea că YouTube ar putea să obțină o cifră de afaceri de 5,6 miliarde de dolari. Este aproape imposibil să găsești o companie comparabilă cu YouTube, dar Netflix a obținut o cifră de afaceri de 4,3 miliarde de dolari în 2013. Twitter care este un site similiar în anumite aspecte cu YouTube a obținut venituri de 665 de milioane de dolari în 2013. ESPN, o rețea tradițională, se preconizează că ar fi înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 11 miliarde de dolari.