YouTube a lansat site-uri locale in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie, informeaza un comunicat al Google, detinatorul portalului de continut video online. Fiecare site este complet tradus, avand pagini de start si functii de cautare locale. Cu timpul, fiecare site local va beneficia de o experienta integral “locala”, care va permite o ierarhizare a clipurilor video si comentarii realizate in functie de specificul tarii respective, si va oferi sectiunile Video, Channel, Categories si Community.

 

In cadrul pregatirilor pentru aceasta lansare, YouTube a semnat contracte cu BBC, France 24, posturile spaniole Antena 3 si Cuatro TV, postul portughez RTP, VPRO si NPO din Olanda, cluburile europene de fotbal Chelsea FC, AC Milan, Barcelona FC si Real Madrid. Totodata, Google a semnat contracte cu organizatiile non-profit Greenpeace, Friends of the Earth, UNHCR si Medecins du Monde.

Noile site-uri au fost lansate pe domeniile www.youtube.com.br, www.youtube.fr, www.youtube.ie, it.youtube.com, www.youtube.jp, www.youtube.nl, www.youtube.pl, www.youtube.es, si www.youtube.co.uk. 

Portalul YouTube este o filiala a Google si permite vizionarea si distribuirea de clipuri video. 

 

Sursa: Capital 20 Iunie 2007