Samsung a anunţat continuarea planului de îmbunătățire a gamei de conținut disponibil, prin lansarea de noi aplicații pentru Smart TV. Cu adăugarea CNBC, FC Madrid, Muzu.TV, Berliner Philharmoniker, HealthClubTV și Body in Balance, Samsung și-a extins parteneriatele cu cei mai de success furnizori de conținut, pentru a oferi cele mai captivante servicii on demand disponibile în Europa.
„Aceste servicii, disponibile pe întreaga noastră gamă Smart TV, vor oferi în parte ceva unic și vor lărgi posibilitățile a ceea ce Samsung consideră a fi viitorul televiziunii: personalizarea maximă a conținutului on demand,” a declarat Daniel Saunders, Head of Content Services la Samsung Electronics Europa.
YouTube și Facebook, cele mai accesate aplicaţii pe TV-urile Samsung
28 septembrie 2011, 15:58
Ultima modificare în 28 septembrie 2011, 18:58
Compania producătoare de electronice Samsung a anunţat că în ultimele 4 luni, românii au accesat de 100.000 de ori aplicațiile de pe Samsung Smart TV, iar printre cele mai populare asemenea aplicații se numără Viaway, Explore 3D, YouTube și Facebook.
Etichete:
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- E OFICIAL: Apple va lansa iPhone 5 pe 4 octombrie
- Şase ţări europene, printre primele zece state din lume în topul competitivităţii în domeniul IT&C
- INEDIT: iPhone 5 va avea 1GB RAM şi control vocal
- RCS & RDS, somat de CNA
- Nokia N9, telefonul fără butoane, disponibil în România din luna noiembrie
- Google+ câştigă două milioane de utilizatori pe zi
- Smartphone-ul de 8,7 mm care ştie să înoate
- Ţara unde nu ai voie să trimiţi mai mult de 100 SMS-uri pe zi
- Samsung a lansat Omnia W, un smartphone cu Windows Mango
- Tirania Facebook: îți trimite mail daca nu intri și nu poți șterge contul