YouTube și Netflix s-au clasat pe primul, respectiv pe cel de-al doilea loc, în ceea ce privește MAUs. Conducerea YouTube nu a fost surprinsă având în vedere că platform are peste 1 miliard de utilizatori sau aproape o treime din utilizatorii de internet din lume.
Utilizatorii și-au petrecut cel mai mult timp pe YouTube și pe Netflix. Conducerea Youtube menționează că timpul petrecut în aplicație se datorează varietății largi de conținut pe platforma sa și a utilizatorilor care folosesc aplicația de pe telefoane. Mai mult de jumătate din vizionările de pe YouTube provin de pe dispozitivele mobile. Conținutul bogat a Netflix este un factor important care contribuie la clasarea pe locul al doilea pentru timpul petrecut în aplicație. Seriile sale au primit 91 nominalizări la premiul Emmy în acest an și 54 de nominalizări în anul precedent.
Netflix a generat cele mai multe venituri, urmat de HBO Now. Conducerea Netflix și HBO le oferă utilizatorilor șansa de a-și face abonament pentru a avea acces nelimitat la site. În plus, ambele companii au conținut original, cum ar fi Stranger Things și Game of Thrones, care prind la public. Cu toate acestea, HBO mai are de așteptat până va depăși Netflix. În timp ce HBO Now se apropie de 3,5 milioane de abonați în luna iulie a acestui an, Netflix numără peste 100 de milioane.