Pentru că are un flux foarte mare de utilizatori care îl folosesc zilnic, YouTube a început de ieri să desfăşoare o campanie de strângere de fonduri pentru victimele care au avut de suferit în urma cutremurului din Haiti.

Astfel, YouTube a afişat un anunţ în partea de sus a paginii principale, care duce mai departe către un clip video în care Tracy Reines, oficial al Crucii Roşii, dă detalii cu privire la urmările seismului.

Chiar în partea dreaptă a ecranului, în caseta unde se află linkul şi codul embed, YouTube a pus un buton, prin care utilizatorii pot alege o sumă cuprinsă între 5 şi 100 de dolari, pe care-i pot dona pentru victime.

De reţinut că sistemul de donaţii nu se adresează numai publicului american, ci este conceput astfel încât oricine deţine un card bancar să poată dona.

YouTube dispune de mai mult timp de un program special care permite derularea de campanii non-profit. Programul dă posibilitatea unor organizaţii care au sediul în Statele Unite să-şi promoveze acţiunile prin intermdiul YouTube. Campania începută ieri este organizată pentru Biroul din Statele Unite al Crucii Roşii.