Zaga Brand a fost desemnată agenția de PR a Summit-ului UE pentru Europa de Sud-Est ,,On the road to stability and growth”, organizat de catre ,,The Economist” la București (P)

Zaga Brand a fost desemnată oficial agenția de PR a Summit-ului UE pentru Europa de Sud-Est ,,On the road to stability and growth” organizat de către ,,The Economist”, între 20-21 octombrie 2014, la București.

La eveniment vor fi prezente personalități distinse  și reprezentanți de top din domenii precum politică, afaceri și finanțe, ce vor dezbate probleme de importanță strategică pentru zona de Sud-Est a Europei. Prim-ministrul României, Victor Ponta se va alătura șefilor de stat și personalităților marcante din Europa în discuțiile privind soluționarea problemelor de ordin economic ale Uniunii Europene.

,,Suntem onorați că Hazlis & Rivas, reprezentantul oficial și exclusiv pentru Grecia, Malta și Cipru, care s-a ocupat de seria de evenimente organizate de ,,The Economist” în zona balcanică a UE, a ales Zaga Brand pentru a se ocupa de marketingul și comunicarea celui mai important eveniment politic și de business din Europa de Sud-Est”, a declarat Silvia Teodorescu, Senior Partner Zaga Brand.

Programul detaliat, lista speakerilor confirmați și temele abordate în cadrul evenimentului pot fi găsite accesând site-urile www.hazliseconomist.com și www.southeasteurope.economist.com.

,,Pentru noi acest proiect este atât o provocare, cât și o oportunitate excelentă de a lucra cu o echipă ce se ridică la cele mai înalte standarde profesionale”, a mai precizat  Silvia Teodorescu.

Zaga Brand este o agenție independetă, activă pe piața din România din 2005, ce oferă servicii de marketing, PR, creație, marketing direct și interactiv, New Media, BTL și dezvoltare de produse editoriale. Compania a initiat numeroase proiecte importante și are în portofoliu clienți precum Policolor – Orgachim, KLG Europe Logistics România și Olanda, Sixt Rent a Car și Sixt Leasing Operațional, Union Motors și Afcon Electra România.