Acest brand și-a construit reputația internațională datorită modelului de business unic, combinat cu responsabilitatea față de mediu. Povestea Zara a început în 1975, când a fost deschis primul magazin în orașul spaniol A Coruña.
De-a lungul anilor, brandul, parte din grupul Inditex, a crescut și s-a extins, fiind astăzi disponibil internațional cu opt mărci: Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe, și 7.405 magazine în 94 de piețe din întreaga lume.
Grupul spaniol Inditex a raportat o creştere cu 18% a profitului net în perioada februarie-aprilie 2017, la 654 de milioane de euro, în linie cu aşteptările analiştilor, potrivit MarketWatch şi Reuters.
Profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) a urcat cu 17%, la 1,1 miliarde de euro, depăşind aşteptările analiştilor.