De două ori pe an, singura comunitate din România premiată și susținută de Facebook demarează campanii umanitare prin care mamele din comunitate licitează obiecte sau servicii, cu scopul de a strânge fonduri pentru diverse cauze. Cea mai recentă campanie de acest fel, #VremOm, a dus la strângerea a nu mai puțin de 273.000 de euro care vor fi donați pentru Secția de Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni. Timp de 6 zile, pe perioada campaniei umanitare 9.000 de mame din 20 de orașe din țară s-au implicat în 9.100 de licitații. Acestea s-au bucurat de un sprijin impresionant din partea a 31 de persoane publice, care au oferit pentru licitație diverse obiecte, acces la evenimente, cursuri sau timp, totul pentru a pune umărul la această campanie.

Așa se face că maestrul Horațiu Mălăele a oferit bilete la teatru, întâlnire în backstage și o lucrare ce-i poartă semnătura, Horia Tecău a pus la bătaie o rachetă de tenist profesională cu autograful său, Antonia s-a implicat oferind bilete la concert și întâlnire în backstage, Ana Maria Brânză a licitat 3 antrenamente de scrimă, Oana Pellea un tricou cu Amza Pellea și autograful dumneaei, Horia Brenciu a oferit bilete la concert, în vreme ce Adrian Văncică și-a pus în joc timpul la o întâlnire cu trei mame. Lista persoanelor publice care s-au implicat în această campanie continuă cu Iuliana Marciuc, Virgil Ianțu, Mirela Retegan, Cătălin Striblea, Claudiu Pândaru, Chef FOA, Chef Alex Petricean, Chef Bogdan Alexandrescu, Ada Condeescu, Marian Godină, Andrei Roșu, Julie Mayaya și alții.

„În șase zile de campanie mamele comunității „LaPrimulBebe” au încercat să strângă suma de 195.000 de euro pentru a reface Secția de Pediatrie a Spitalului Municipal Moreni, acolo unde am găsit un tânăr doctor ce și-a dedicat viața micuților pacienți ce nu au norocul să se fi născut într-un oraș mare. Renovarea secției înseamnă parte electrică, băi, refăcut pereți și zugrăvit aproape 1.000 de metri pătrați. Cu suma pe care am strâns-o însă, 273.000 de euro, o putem dota și cu aparatură medicală atât de necesară. De șase ani momentele campaniilor sunt momente în care descoperim o mulțime de oameni faini, oameni pentru care și alături de care merită să rămâi și să construiești. Nu salvăm noi România toată, dar unim oameni, schimbăm și salvăm vieți. Mulțumim fiecărei mame care a ales să se implice în locul ridicatului din umeri și al indiferenței, care a ales să liciteze și să lase în campania noastră nu doar bani sau obiecte, ci și o mică parte din suflet. Mulțumim fiecărei persoane publice care a ales să se alăture cauzei noastre și să dea din timpul ei”, a declarat Atena Boca, fondatoarea „LaPrimulBebe” și singura româncă aleasă de Facebook să facă parte din programul Facebook Community Leadership.