Abordarea reţelei de media are menirea de a eficientiza cheltuielile de marketing: “Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem,  iar pionieratul nostru în această arie ne-a adus succesul de care ne bucurăm astăzi şi a constituit temelia dezvoltării noastre”, a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.

“Live ROI” este o abordare riguroasă, desfaşurată în timp REAL, oferind soluţii analitice şi creative, pentru creşterea performanţei de business a clienţilor săi (ROI). Noua poziţionare este susţinută de un ansamblu global de instrumente de ultimă generaţie, procese, programe, iniţiative, incluzând Touchpoints ROI Tracker, Pathways şi Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open şi Live Academy şi a fost translatată şi într-un proces de re-branding a identităţii organizaţiei, care a început zilele trecute în toate cele 250 de birouri internaţionale şi companiile Grupului ZenithOptimedia, inclusiv agenţia Zenith Media Romania.

Zenith Media se redenumeşte, simplu, Zenith

Prin intermediul diviziilor de servicii specializate Newcast (in 2011) şi Zed Digital (in 2008), Zenith descoperă un conglomerat de modalităţi de comunicare inedite, conţinut şi suport, 360° şi 365 zile, offline si online, consolidându-şi astfel avantajele competitive printr-o ofertă completă de produse. Trecerea de la Zenith Media la Zenith devine  astfel  firească.

Noul branding Zenith reţine sintagma “The ROI Agency”, culoarea albastră şi simbolul care semnifică ascensiunea.

“Am îmbrătişat şi cultivat cu pasiune poziţionarea de The ROI Agency. Ne-a motivat pe noi toţi, membrii echipei Zenith, să devenim mai buni, cei mai buni. Într-o piaţă volatilă, Zenith reprezintă certitudine şi performanţă. Cu o viziune şi credo clare, cu principii de business solide, cu valori puternice.  Dinamică, în mişcare. LIVE. Extrem de bine echipaţi pentru pasul următor, pentru mâine. Şi iată cum LIVE ROI ne vine atât de natural.”