Dupa o introducere semanatorista, in care aflam ca festivalul ar pregati „terenul prasilei a doua de la anu, pentru o recolta mai bogata in roade zemoase” si in care publicitarii romani sunt comparati cu niste tractoristi bronzati „de atata asteptare” citim urmatoarea fraza: „…Si ca sa starpim in anii ce vin actiunile daunatoare de tipul oftatului lesinat-retoric al unei tanti cronicarese de la un saptamanal de afaceri care se intreba a la Gaga „de ce n-o fi, domle, creativitate in publicitatea romaneasca si de ce n-om lua si noi, romanii, premii?” Ca nu ne lasati voi, daia!”- ii raspunde Georgescu (ca un pusti alintat) respectivei cronicarese.
Recunoastem in rafuiala directorului de la Graffiti/BBDO (neinspirat introdusa in mapa festivalului) ca publicatia respectiva este Capital, iar „cronicareasa” este o colaboratoare a paginii „Media”. Intr-un articol de anul trecut, ea semnalase faptul ca la un important festival international de publicitate agentiile noastre s-au intors fara nici un premiu. Acum, Lucian Georgescu gaseste ocazia sa-i dea o replica colaboratoarei noastre, din care ar trebui sa intelegem ca publicitarii romani nu iau premii de creatie din cauza ziaristilor, ca nu-i lasa. Daca ar fi sa ne luam numai dupa „creativitatea” acestui text resentimentar, scris chinuit, fara har, desprins parca din emisiunea „Viata satului”, atunci putem conchide ca absenta premiilor din palmaresul agentiilor noastre a fost perfect justificata. Lucian Georgescu a crezut ca scrie „tare”, in fond si-a expus in public niste resentimente.
Ziaristii nu-i lasa pe „tractoristii” de publicitari sa ia premii
24 mai 2001, 12:00
Ultima modificare în 24 mai 2001, 15:00
Dupa o introducere semanatorista, in care aflam ca festivalul ar pregati "terenul prasilei a doua de la anu, pentru o recolta mai bogata in roade zemoase" si in care publicitarii romani sunt comparati cu niste tractoristi bronzati "de atata asteptare" citim urmatoarea fraza: "...Si ca sa starpim in anii ce vin actiunile daunatoare de tipul oftatului lesinat-retoric al unei tanti cronicarese de la un saptamanal de afaceri care se intreba a la Gaga "de ce n-o fi, domle, creativitate in publici
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook