Astfel, britanicii au cheltuit aproximativ 2,5 miliarde de lire sterline în prima zi de reduceri, luni, şi încă 1,8 miliarde marţi. Analiştii estimează că vânzările de Boxing Day din acest an vor fi cele mai mari din istoria ofertelor făcute vreodată în perioada 26-27 decembrie.
Magazine din Londra au încasat cel puţin 4,6 milioane de lire sterline pe minut sau 77.000 de lire sterline /92.000 de euro/ pe secundă.
Cu toate acestea, după cum scrie Daily Mail, există temeri că aceşti bani nu vor fi suficienţi pentru a salva buticurile care comercializează branduri renumite de la colaps. Printre cele mai vulnerabile, ziarul menţionează magazinele de lenjerie feminină La Senza, Blacks Leisure şi Millets.
Conform estimărilor, se aşteaptă ca alte 10 miliarde de lire sterline să fie cheltuite până la sfârşitul săptămânii în curs, înregistrându-se vânzări record pentru 2011, care le-au depăşit chiar şi pe cele din perioada dinaintea sărbătorii de Crăciun.
SURSA: Agerpres