„Apreciez că vânzările online de flori pentru Ziua Îndragostiţilor să ajungă în acest an undeva la peste 40.000 de euro. Este greu de apreciat un nivel exact al vânzărilor, în condiţiile în care nu există o statistică referitoare la numărul total de florării online. Estimarea este dată la nivelul principalilor jucători prezenţi pe piaţă”, a declarat Marius Dosinescu, Business Development Manager în cadrul grupului FlorideLux.ro.
Valoarea medie a comenzilor pentru această perioadă se va ridica la aproximativ 70 de euro, în creştere cu 50% faţă de valoarea medie a comenzilor înregistrată în restul anului, cele mai cumpărate flori fiind trandafirii şi cele specifice primăverii.
„Valoarea medie a comenzilor va creşte cu cel puţin 40% – 50% faţă de media obişnuită, de 45 de euro, prin adăugarea de cadouri, cum ar fi jucăriile de plus, şampanii sau vinurile speciale, fiind o perioadă foarte bună din acest punct de vedere. Totuşi observăm şi o creştere a comenzilor de valori mari şi foarte mari, gen 101 de trandafiri sau chiar 1001 de trandafiri, un produs unic pe piaţa de flori online”, a adăugat Dosinescu.
Cu ocazia Valentine’s Day, compania estimează vânzări de peste 4.000 de euro, în creştere cu 150% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „În acest an, comenzile de Ziua Îndragostiţilor au început să vină încă din 25 ianuarie, astfel încât acum avem deja vânzări de aproximativ 1.800 de euro, dar în ultimele zile observăm o creştere semnificativă a comenzilor”, a explicat Dosinescu.
Grupul FlorideLux.ro a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de aproximativ 275.000 de euro, în creştere cu aproape 40% faţă de anul precedent, iar pentru acest an, reprezentanţii companiei estimează un business de aproape 500.000 de euro. www.floridelux.ro are cea mai mare pondere în totalul cifrei de afaceri a grupului, de aproximativ 65%, în timp ce www.brazidecraciun.ro are o pondere de 25%, iar www.coroane.ro contribuie cu 10% din business.
„Anul acesta ne-am fixat un target mult mai îndrăzneţ, o cifră de afaceri de 500.000 de euro, bazându-ne pe proiectele pe care urmează să le lansăm. Această estimare cuprinde atât vânzările B2B, cât şi vânzările B2C”, a precizat Dosinescu.