"Noi nu mai producem cincinalul în patru ani şi jumătate. Avem planuri de un an, lunare, săptămânale, zilnice şi cum este cererea aşa este şi producţia. Avem flexibilitate a liniei de producţie, să producem mai mult când se cere mai mult şi să producem şi mai puţin dacă cererea este mai mică. Nu o să producem pentru câmpul verde, ca să avem maşini pe stoc dacă nu au comandat clienţii', a spus Brassai.
Potrivit directorului general al Ford România, 98% din producţia de modele B-Max se exportă, iar la motorul EcoBoost, care se produce pentru patru continente, procentul este şi mai mare.
"Aici ar trebui să vedem şi lucrurile pozitive şi lucrurile celelalte. Lucrul pozitiv este că EcoBoost a fost ales motorul internaţional al anului, un titlu global care înseamnă cel mai bun motor din lume şi este ceva ca un motor să fie cel mai bun din lume trei ani la rând. Şi puţini ştiu în ţara asta că cel mai bun motor din lume este produs la Craiova. Deci asta este o mândrie deosebită pentru noi. În acest moment, este o scădere a pieţei de automobile în Europa mai ales la segmentul de clase compacte şi mici, cum este B-Max. Aşa funcţionează piaţa", a mai spus directorul general al Ford România.AGERPRES