Dupa un an in care a pierdut buletinele de stiri locale, conform informatiilor adplayers, canalul de sport paneuropean ar putea pierde transmisia pe reteaua RCS & RDS si Dolce, incepand cu luna ianuarie 2013, scrie adplayers.ro.

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare Dolce au afirmat ca Romtelecom nu are niciun plan privind iesirea canalului de sport din pachetele de programe. RDS & RCS (DIGI) nu a raspuns pana la ora publicarii articolului.

Fara a comenta cazul Eurosport, surse din piata de media TV sunt de parere ca iesirea unui canal de sport din grila de programe a unei retele  de cablu din Romania ar putea antrena pierderi de venituri de cateva milioane de euro pe an in vistieria canalului de sport, in functie de importanta sa in pachetele distribuitorilor de cablu.

Discovery Channel, scos din grila RCS&RDS

Postul Discovery Channel a fost scos, de pe platforma de televiziune Digi deținută de operatorul RCS&RDS.

Potrivit unei poziții oficiale a celor de la Discovery, “acordul de retransmisie între Discovery și RCS expiră pe 30 noiembrie”.

RCS&RDS a scos din grilă toate canalele Discovery

RCS & RDS a lansat două canale de documentare, Digi World şi Digi Life, pe 1 octombrie, acestea făcând concurenţă posturilor Discovery.

Digi World şi Digi Life “oferă o paletă foarte largă de informaţie, care răspunde cerinţelor din acest moment ale telespectatorului de gen şi în plus, dau publicului accesul la informaţie aşa cum şi-o doreşte: concentrat, axat pe esenţă şi pe poveste – o pastilă de informaţie într-o formă apetisantă!” – declara  managerul de proiect al celor două televiziuni, Bogdan Chiriţoiu.

Cele două canale au fost lansate la scurt timp după ce operatorul a scos din grila de bază canalele Discovery World, Discovery TLC România, Discovery Science, Investigation Discovery.

“A fost o pură întâmplare. Nu am scos din grilă posturile menţionate, ci doar le-am mutat într-o grila superioară. Aceste canale au fost oferite gratuit timp de un an de zile, facând parte dintr-o promoţie”, declara la lansarea celor două canale, Florin Nemeş, coordonator Marketing şi PR RCS&RDS.

RCS&RDS are 3 milioane de abonaţi la serviciile TV, 1,2 milioane la televiziunea prin satelit, iar 1,8 milioane sunt abonaţi la CATV.